Thursday, June 24, 2010

NH Detoxlim Natural Cleanx Tea

Makin hari makin malas aku update blog. kalau update pown benda² merepek jer. now kebih fokus pada blog INI.

Tengah malam macam ni pulak aku tak boleh tido sebab tadi lepas maghrib dah balun tido kow² sampai pukul 11 malam. hasilnya sampai sekarang dah pukul 2 lebih pown belum boleh lena. perut pulak asyik meragam dari malam semalam sebab minum teh Detox. giler kental hasil dia. aku ni memang jarang membuang. so minum teh ni niat nak senang membuang n jadi kurus. haha.

Tapi yang jadi tanda tanya aku sekarang kenapa teh ni kuat sangat kesan dia? aku minum kurang lebih pukul 11 pagi 22 June (kelmarin) tapi sampai sekarang aku membuang tak berhenti. naik pedih jugak lah kawasan tut². haha. jangan baca kalau rasa jijik. tettt.

Tanya orang yang pernah berpengalaman minum teh ni, dia kata badan aku banyak sangat toxins. gitu plak ek? minum sekali tahan sampai 3 hari. giler hebat kesan dia. or aku ada tersalah makan sampai cirit?? hahaha. no komen la pulak.

Ada sesiapa yang pernah minum? share the result please. thanx.

END


4 corat-coret:

Meey@ June 24, 2010 at 9:06 AM  

i merupakan peminum tegar cleanx tea.haha.tapi i tak kurus pon.kahkah.
eh, for 1st time u minum, mmg akan satu hari cirit.esok nnye, u da mnum, insyaALLAH ok da.klu u minum 11pm, 7-8pm da berlari nk ke toilet.paling2 2 kali la u akan buang.haha.rasa lega sgt kau bila da hukhuk.selamat!=)

mysarah June 24, 2010 at 9:50 AM  

tapi kan this is the 2nd time i minum. first time memang macam normal jer. membuang sebanyak 2 kali n sumpah perut sakit giler! haha

i rasa semalam punya ni maybe campur dengan CB. haha

cik aiEn December 2, 2010 at 10:33 PM  

sy da try da...15 paket tnpa hnti..
mmg bgus untuk buang toksin ni,badan pun rase ringan je..
tpi kesan die mmg teruk sket la..cirit,sakit pinggang..
tpi bile sy kaji balik,die ade tulis minum selepas makan..lepas mnum tu makan sikit je..brape jam lepas tu akn sakit perut kn.. bile dah buang2 hbis jgn mkn ape2 just minum byk air kosong...
insyaallah kurang la sakit tu..sbb badan kite byk toksin...sbb tu amik mase untuk legakan sakit perut tu..

Words from Me

Saya bukan siapa-siapa. Tapi saya ingin menulis. Mungkin tentang saya, dan mungkin sesiapa saja. Mungkin sebuah diari, dan mungkin luahan rasa. Its up to me how to colour all these pages wif my corat-coret. Proceed? Up to u now..=)

The Author

Sejarah Perkenalan Kami

Sejarah Perkenalan Kami
Sila Klik Gambar =)

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP